2014. január 2., csütörtök

8. Fejezet.(A bál felé vezető út.)

*Lana ma egyedül ment sétálni,mert Castiel lebetegedett...*

Lana!Szia!Hogy vagy?-Alexy
Amm...pillanat...te...Armin vagy ugye?-Lana
Nem nem,én Alexy vagyok...-mosolygott.
Bocsi!Megpróbálom leküzdeni ezt!-Lana
Jó semmi gond,de legalább mind a két névre emlékszel...a régi sulinkban már szólítottak Arnoldnak,na meg Emilnek is....-nevetett Alexy
Hát velem ilyen nem fordul majd elő!-Lana
Remélem!-Alexy
Amúgy,tudsz valamit a sulibálról ma este?-Alexy
Az ma lesz?!Szent isten!A partnerem meg lebetegedett!-Lana
Azzal a vöröshajúval mentél volna?-Alexy
Igen,és mellesleg Castielnek hívják...-Lana
Figyelj...én nem találtam partnert,de szeretnék elmenni a bálba ismerkedni...Armin is jön...és ha most nincs dolgod,akkor eljöhetnél velem vásárolni!-Alexy
Persze...miért is ne?-Lana
Szuper!Menjünk is!-Alexy nevetve.




*Alexy végül nem talált semmi különöset,pedíg az összes ruhát végipróbálta...Lana viszont belebotlott egy gyönyörű vörös-fekete ejtett vállú ruhába...*

Megvegyem neked?-Alexy
Nem is tudom...nem készültem vásárláshoz,de ragaszkodom hozzá, hogy visszaadjam a pénzt...-Lana
Hagyjad már!Nélküled a sulit sem találtam volna meg!Ezzel letudom a szivességet!-Alexy
Hát rendben,köszi!-Lana
Nincs mit!Lenne kedved sétálni egyet?Szivesen megismernélek...-Alexy
Persze,csak előbb belógok a suliba,mert ott felejettem a zakómat....-Lana
Jöhetek én is?Körbevezethetnél...-Alexy
Oké,da akkor már Armint is...-Lana
Jó ötlet! Telefonálok is neki,hogy jöjjön a sulihoz....-Alexy

*Alexy előkapta a telefonját,majd hívta Armint...*

Tesó!Gyere a ulihoz,Lana tart egy spontán körbevezetést!-Alexy
Lana?ő volt az a szép vörös hajú lány ugye?-Armin
Igen,vizszont ki vagy hangosítva,és it áll mellettem...-nevtett Alexy
Ne!Agyonütlek ember!-Armin
Szia Armin!Egyépként,nekem is tetszett a te hajad!-nevetett Lana
Ö...szia Lana...ezek szerint tényleg hallottad...-Armin
Persze-persze,de ez mellékes...siess oda,nemsokára mi is ot vagyunk!-Lana
Oké,akkor szia,veled meg még számolok Alexy!-azzal letette a telefont.
Bejövök a tesódnak?Nem is mondtad...-Lana
Egész este rólad áradozott,meg hogy szivesen menne veled a bálba!-Alexy
Ez kedves,de ha Castiel nincs nagyon rosszul,akkor kirángatom a lakásból...-Lana
És ha nagyon rosszul van?Akkor lehetne róla szó,hogy Arminbácsival mész?-Alexy
Miért ne...-Lana
Remek!-Alexy

* Közben elérték az iskola bejáratát...*

Lana!Te meg?És ki a barátod?-Nataniel
Csak itthagytam a felőm,és godoltam ha már Alexy is velem van,tartok egy spontán körbeveztést...-Lana
Értem!Szóval te vagy az új diák!-Nataniel
Csak az egyik...-Alexy
Ikrek....-Lana
Vagy úgy!Hát akkor nem láttam semmit,nem hallottam semmit!-azzal mosolyogva odébbállt...
Hol van Armin?Kezdjük el nélküle,aztán majd csatlakozik...-Lana
Oké!-Alexy
Szóval,ez lenne az osztályterem,ahol...-ekkor meglátta a teremben ücsörgő Armint.



Te meg?!-Lana
Szia!csak gondoltam amég várok rátok,letolok egy-két szintet...-Armin..
Jó-jó...-Lana
Mehetünk?-Alexy
Felőlem...de akko haladj Armin,mert itthagyunk!-Lana
2 perc...-Armin
Jólvan....-Lana

*Megvárták amég Armin lejátszik egy szintet,aztán mentek és Lana minden termet megmutatott...A túra végén elköszöntek, Lana pedíg elindult megnézni,hogy van Castiel...*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése