2014. január 1., szerda

7. Fejezet.(Angyalok és DÉMONOK.)

* Lana reggel 9-kor kelt...hírtelen meg is ijedt,amint rámeredt az órára,de aztán rájött,hogy szombat van...Dehülye vagyok!-gondolta magában,miközben elkezdett megfőzni egy erős kávét, és rágyujtott az erkélyen...Ekkor kopogtak...*

Lana!Ébren vagy már?-Cast.
Nem!Gyere be...-Lana
Hmm...megint ez a tanga....nincs neked ruhád?-Cast perverz mosollya az arcán...
Deviccesvagy!Mellesleg,ha nem tetszik,akkor nem kell nézni, ülj le,most csinálom a kávét...-mosolygott Lana.
Fekete?-Castiel...
Mint a lelkem.-Lana
Akkor nem kérek...az már szinte fehér...-Cast
Ne aggódj,én is töményen iszom a kávét...-Lana
Kaja nincs?-Castiel 
Amm...láttad kiirva hogy büfé!?Nem?Nalátod...-Lana
Akkor majd el kell mennünk harapni valamit...-Cast
Te is tudod,hogy nem szoktam reggelizni...-Lana
Azért vagy ilyen deszka...-Cast mosolyogva.
Menj a picsába!Nem én festetem a hajam férfi létemre...-nevetett Lana
Nem tetszik?Nem kell nézni...- *utánozta Lana hangját Cast*
Haha...valaki reggelire egy nagy tál humorbogyót evett...-Lana
Azt Natanielnek kéne!-Castiel
Szegénykém nem tehet róla,nagyon keményen fogják otthon...-Lana
Ilyenekről te honnan tudsz?-Cast.
Tele vagyok pletykás kiscsaj barátokkal...Például Rosa is mesélte,hogy Lysnek tetkó van a hátán...-Lana
Hmm...pedig nem sokan tudják...vagy legalább is Lysander azt hiszi...-Castiel
Megittad már?-Lana
Hova sietünk?-Castiel
Szombat van...és a park mindig megtelik emberekkel...-Lana
Jogos...mindegy,majd Démon helyet csap magának...-Cast.
Na?Haladhatunk végre?-Lana
Nyugi!Már kész is vagyok...-Cast.
Milyen volt a kávé?-Lana
Fekete....-Castiel.
Kössz...-Lana
Menj már!Finom volt!-Cast mosolyogva.

*Lassan elindultak a parka kutyát sétáltatni,és amikor éppen Lana vezette Démont, az meglátott egy mókust,és elrántotta...*

Rendben vagy?Jó nagyot zúgtál...-egy fiú odarohant hozzá.
Igen köszi...-Lana
Biztonságos hogy egy ilyen törékeny lánynak ekkora kutyája van?- Armin.
Nem,de nem az enyém...azé a vöröskéé ott a hot-dogosnál...-Lana
Értem...-Armin.
Akkor,én mentem is...-Lana
Várj!Armin vagyok!A Sweet Amorist keresem...nem tudod merre keressem?-Armin
De,igen...én meg Lana...oda járok a suliba...-Lana
Nagyszerű...-Armin
A 12. utca végén lesz bal oldalon,egy nagy kék,ablakos épület...-Lana
Köszi szépen!Akkor majd ott találkozunk!Szia!-azzal elfutott...
Lana!Mi a frászt keresel te a földön?És hol van Démon?-Castiel
Igen köszi jól vagyok...egyébként mögötted áll...


Rendben...segítek.,,add a kezed...-Castiel.
Köszönöm...-Lana.
Nem tesz semmit...-Cast.
Hé bocsi!Csak egy pillanatra!-egy másik fiú is odarohant.
Te nem az előbb futottál ide?-Lana
Ú,dejó. Akkor làttad...-mosolygott...
Kit is?-Lana
Te meg vagy zakkanva ember?Mit akarsz?-Castiel.
Az ikertestvéremet!Alexy vagyok,a másik fiú akivel beszéltél Armin volt...-Alexy.
Tényleg!-Lana
Én őt keresem...segítenél?-Alexy
Persze.a 12. utcán lévő Sweet Amorist kereste...mondtam neki,hogy egy nagy kék épület a bal oldalon,sok ablakkal...Ha futsz,utoléred...-Lana
Köszi!Akkor majd még alálkozunk!-azzal elszaladt.
Mi a fene volt ez?-mosolygott Castiel
Azt hiszem,lesz két új diák...-Lana
Újabb két flúgos...mert nincs még elég...-Castiel.
Ne itélj külsőre...emlékszel?én is úgy itéltelek meg...-Lana mosolyogva
Igazad van...-Castiel...
Gyere,együnk valamit....-Lana
De én már ettem...-Castiel
Nem baj,akkor szépen elkisérsz kajálni,és végignézed...-Lana

*Lana olyan nagy adag kaját kapott,hogy Castielnek kellett megennie...végül is nem nagyon ellenkezett,de mindegy...együtt mentek haza ste,eddig Démon még két mókust megkergetett...Sokat beszélgettek,de Castiel mindig kitért a multjával kapcsolatos kérdések elöl...Lana most már nem csak Deborahra kiváncsi,hanem mindenre...*

2 megjegyzés: