2014. január 1., szerda

5. Fejezet.(A büntetés...)

* Lana és Castiel másnap a megbeszéltek szerint találkoztak,út közben pedíg hozzájuk csapódott Lysander...*

Tegnap miért nem voltatok?-Lys
Csak....-Castiel
Csak azért,mert a tengerparton voltunk...-Lana
De hideg van...-Lys
Nem is mondta hogy bementünk a vízbe...-Cast
Ahhoz képest vizesek lettünk....-Lana
Mit műveltetek idióták?-Lys nevetve.
Én leöntöttem az ásványvízzel amit vett nekem,ő meg belelökött a vízbe...-Lana mosolyogva.
Azért vicces volt,amikor mentem volna a kisasszonyért reggel, és 7:40-kor még tangában mászkált...-Castiel perverz mosollyal.
Hahaha...-Lana
Ejnye Castiel...ez azért túlzás...ugye?-Lys Lanára nézett
Hát....nem...ez pont így volt!-Lana nevetve
Az feltünt hogy fogjátok egymás kezét ugye?-Lysander fülig érő mosollyal.
Igen...már egy ideje biztosan...-Castiel
De csak,és hangsúlyozom,csak barátok vagyunk...-Lana elpirult.
Akkor fogd már meg az én kezemet is....-Lysander átment a másik oldalra.
Hát...oké!><.pontosan mennyit is ittál Lys?-Lana nevetve megragadta Lys kezét...
Veletek ellentétben én józan vagyok...-Lys
Ezt hidjem is el?-Cast mosolyogva.
Csak nem vagy féltékeny Castiel?-Lysander
Dehogy is!-Cast elpirult...

*Közben megérkeztek a suliba,ahol mindenki meredten nézte,ahogy az iskola két legvonzóbb sráca Lana kezét fogja,és nevetve beszélgetnek...aztán külön válltak, a lányok pedíg megrohamozták Lanát...*

Ejjha!Egyszerre kettőt Lana?-Kim
Hahaha...csak két barátom,akik nemegyszer mentettek meg engem...-Lana
Azt ugye tudod,hogy ők ketten így még soha az életben nem mutatkoztak együtt egy harmadik féllel,főleg ha az illető lány...-Kim
Tudom,de valahol el kell kezdeni...-Lana mosolyogva
Te vagy a kiskedvencük?-Peggy
Menj a fenébe!Ugyan olyan félként kezelnek,mint ahogy én őket...-Lana
Ez biztos?-Peggy
Egészen biztos...-Lana
És szerinted melyikük a helyesebb?-Iris
Amm...csak a barátaim...-Lana
Na de mégis...ha választani kellene...-Iris
Mindketten nagyszerű srácok,és egyéniségek...-Lana
Na?Kivele?-Kim
Azt hiszem...Cast inkább az esetem,de hangsúlyozom,hogy csak és kizárólag barátok vagyunk!-Lana elpirult.
De hiszen rák vörös vagy!-Peggy.
Jól van lányok!Hagyjuk szegényt!Egyébként tényleg úgy van ahogy mondja...-Rosa
Köszi Rosa!-Lana
Igazán nincs mit!-majd nevetve odébbállt...

*Ahogy Lana beért az osztályterembe, az igazgatónő felállította őt és Castielt...*

Fiatalúr!Magától már megszoktam,hogy folyton telefonálnom kell a szüleinek a magatartása miatt!De magától kisasszony többet vártam!-ordított az ig.nő...
Igazgatónő!Kérem!Az egész az én hibám volt!Csak út közben elestem,és beütöttem a térdemet,Castielt pedíg megkértem,hogy kisérjen haza...-Lana
Így volt?- nézett Castiel felé a boszorkány.
Nem,dehogy is!Csak ki akar szedni engem a felelősség alól...Az igazság az,hogy én kértem meg,hogy jöjjön velem a tengerpartra...-Castiel

*Erre a kijelentésre mindenki felkapta a fejét az osztályban,még Amber is...*

Ezesetben, a kisasszonyt felmentem mert most fordul ilyen először vele...De maga, délutáni büntetőszobában marad, illetve ketten itt maradnak este,segíteni a papírmunkákban Natanielnek...-Azzal kiviharzott a teremből...
Miért segítettél?Megúszhattad volna!-Lana
Nem emlékszel?Megigértem hogy én viszem el a balhét ha elkapnak...-Castiel
De...-Lana
De mi?Nyugi!Rengetegszer voltam már délután büntetőszobán, de a legrosszabb az,hogy annak a gyíknak kell segíteni az elmaradásaiban...-Castiel
Értem...-Lana
Te legalább itt leszel nekem...-Castiel elpirult.
Igen...persze...ha gondolod én is beülök a büntetőbe,mert amúgy is tele vagyok elmaradt házival...-Lana mosolyogva.
Tőlem aztán...-Castiel
Mellesleg...te miért akartál kihúzni a csávàból?-Castiel
Mert...emlékszel a cigire?Meg Amberre?Úgy éreztem adósod vagyok...-Lana mosolyogva...


*Délután bentmaradtak a büntetőszobában,aztán segítettek Natanielnek elrendezni a papírokat...Illetve,csak Lana segített,Castiel ugyanis helyetfoglalt egy széken és elaludt...Este Lana keltette fel,aztán összevesztek Nataniellel valami hülyeségen,és hazarángatta szegény lányt...*





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése