2014. január 3., péntek

10 Fejezet. (Vége?)

*A tegnapi nap...Minden volt csak nem jó vagy kellemes...borzalmas...Lana végképp összeroppant...Azon töprengett,hogy igaza volt, és tényleg elvesztette azt,akit nem akart...A kudarc világossá vállt a számára...
Nem tehetett mást,mint hogy véget vessen a nyomorúságos életének...*


 *Castiel a legjobbkor érkezett... Lana másodszor is neki köszönheti az életét, de nem akar élni...És most ebben megakadályozza az,aki élete legszebb estéjét is tette tönkre...*

Lana!Meg vagy veszve?!-Castiel
Hagyj engem békén...-Lana
Idegbajos vagy?!-Castiel
Igen!Ezt te is jól tudod!Tudod min mentem keresztül,de te mégis...-Lana
Mégis mit?!-Cast
Mégis tönkretettél! Tönkretetted a bálomat,ezzel az esélyemet,hogy végre normális emberként tekintsenek rám!Az életem oda van!-Lana
Nincs oda!-Castiel
Értsd meg! Oda veszett mindenem!Ha nem hagyod hogy éljek,legalább hagyj meghalni!-Lana
Nem hagylak!-Cast
De miért?Miért?!-Lana
Mert szeretlek te idióta!-Castiel.
Én is téged!De nem akarlak!-Lana
Mi?Te szeretsz engem?-Cast
Nagyon...csak...te úgy kezelsz,mintha csak a tied lennék...gorombán elutasítottál,aztán amikor valaki felajánlotta,hogy helyettesít,rátámadtál... -Lana
És Armin?-Castiel
Kedves, vicces, és törődik velem!Ő beszélni szeretett volna veled,mire meg akartad ütni...Ez nem normális dolog...-Lana
Ne haragudj...teljesen igazad van...csak...-Castiel
Csak mi Castiel?-Lana
Nem akarom,hogy bárki is elvegyen tőlem...-Castiel odahajolt,és megcsókolta Lanát...
Szeretlek...Nem érdekel, hogy Armin milyen kedves,aranyos srác, meg Nataniel a mintafiú sem izgat...Csak szeretném,ha néha...csak néha...olyan lennél mint ők...-Lana
Minek?-Castiel
Megint kezded...-Lana
Ne akarj megváltoztatni...-Castiel
Akkor te pedig ne akarj kisajátítani...szeretnék néha sétálgatni Arminnal, vásárolni Alexyvel, Lysanderrel beszélgetni, Nataniel meg segít ha nem értek valamit...-Lana 
Akkor nem szereted Armint?Sem Natanielt?-Castiel
Nataniel rendes,de nem az én esetem...Armin már más...olyan figyelmes...csak nem ismerem eléggé...-Lana
Szóval nem tetszem neked?-Armin belépett a szobába.
Nem ezt mondtam!-Lana
De ezt akartad...Sajnálom Lana,de Castielnek igaza van...ő volt ott hamarabb,amikor szükséged volt valakire... De ne aggódj, én mint barát mindig itt leszek neked...Armin bácsi, aki kedves, aranyos, és imád videojátékozni...-Armin mosolyogva.
Komolyan?-Lana 
Komolyan...-amint kimondta, Lana a nyakába ugrott,zokogva...
Nyugi Lana!-nevetett Armin
Bocsánat...csak...fogalmas sem volt róla,hogy ebből jól is kijöhetek...-Lana
Akkor van értelme az öngyilkosságnak?  -Castiel
Nem tudom...egyenlőre nem...illetve,fogalmam sincs...-Lana
Akkor legyen...-Castiel
De...-Lana
Semmi de!Nem hagyjuk hogy bajod essen!-Armin mosolyogva
Többes számban?Együtt?-Lana
 *Castiel és Armin egymásra néztek,majd Castiel bólintott...*
Együtt...-Cast.



*Akkor most mi is van?Ki az akit szeretek,és ki az akibe szerelmes vagyok?-Ezen gondolkodott egész este,de valamiért,bármennyire is egyértelmű volt,nem tudott választ kapni, a feltett kérdések sokaságára...*
 








1 megjegyzés:

  1. Szia. =)

    Nem rég találtam rá az oldaladra. Nagyon tetszik a történet, én is játszok a cs.j.-vel. Castiel karaktere kifejezetten tetszik. =)
    Remélem nem gond, de kitettelek az oldalamra.
    Ha gondolod nézz fel hozzám: www.nitamuller.blogspot.com

    VálaszTörlés