2013. december 31., kedd

1. Fejezet.(Az első nap...)

Amm...Heló!-szólt oda Lana egy szőke lánynak.
Szépségápolási tippek kellenek édesem?A lenövéseden az sem segít... - a szőke gúnyosan...
Ha nem tetszik a vörös hajam,nem kell nézegetni...csak azért jöttem nem tudom merre kell menni,és gondoltam...-Lana
Ja!Te vagy az új csaj?Látod ott azt a srácot?- a szőke.
A vörös hajút?-Lana
Igen pont őt!Nagyon kedves fiú,és ő vezeti körbe az új lányokat...-megeresztett egy gonosz mosolyt, majd továbbállt...

* Lana odasietett a fiúhoz...*

Szia! A nevem Lana Schellenberg! - Lana
Ki a frász kérdezte ki vagy? - Castiel
Senki...csak gondoltam, lehet beszélni hozzád...tévedtem...
egy szőkével beszéltem az előbb és ide küldött hozzád....- Lana
És volt vele két másik csaj is? - Castiel
Igen. - Lana
Azok idióták!A szőke Amber,a másik kettőnek még a nevét sem tudom! - nevetett Castiel.
Ó!Itt is vannak ilyen szemèt dögök?Pedíg pont azért jöttem el onnan... -Lana
Honnan?- Castiel
Dortmundi vagyok...- mosolygott Lana.
Az nem épp a közelben van...mi a fenét keresel itt? - Castiel
Csak ehhez volt kedvem... - Lana szomorúan...
Most meg mi a bajod? -Castiel
Csak emlékek...nem igen beszélek róluk...- Lana
Értem...most megyek...biológiám lesz...ki a francot érdekel?Tudom hogy én hogy nézek ki,és azt is te hogy nèzel ki!- Castiel idegesen...
Tényleg?és pontosan hogy is nézek ki?- Lana gúnyosan.
Nem éppen rosszul...na de most megyek... - azzal elviharzott.

* Lana elfelejtette a megkérdezni a nevét,de nagyobb gond is volt ennél...nem tudta merre kell menni...még mindig nem...Hírtelen csak nekiment valaminek...inkább valakinek,és elesett...*

Bocsánat!Nem vettelek észre! -Nataniel
Hagyjuk...- Lana dühösen.
Mi a baj? -Nataniel
Csak...elkéstem az első napom első órájáról,mert valami gyökér elfelejtette elküldeni nekem az órarendet... -Lana
Màr ne is haragudj, de én lennék az a gyökér...azért meg elnézést,hogy nem küldtem el...-Nataniel mosolyogva.
Ragyogó...-Lana.
Nyugi!Majd én körbevezetlek ha gondolod...- Nataniel elpirult...
Hát..öhm...legyen...- Lana

* Nataniel megmutatta neki a termeket, bekisérte órákra,majd a végén kinyomtatta Lanának az órarendet is...hosszú nap volt,a végén csak arra eszmélt föl,hogy egymás kezét fogják...Szegény annyira ledöbbent,hogy kirohant a lépcsőházhoz,majd fel a lépcsőn,és leült a földre...*

Temeg?Csak nincs valami baj? - kérdezte egy fúrcsa öltözékü srác...
Nem...semmi...bocsi, mingyárt arrébb ülök,hogy le tudj menni...-Lana egyhangúan...
Na...mondd el...mellesleg, Lysander vagyok, örvendek a szerencsének...
Énmeg Lana...Lana Schellenberg...új vagyok itt...- Lana
Szóóval...Lana... mi jót csinálsz itt?-Lys mosolyogva.
Elbújtam...-Lana
Ki elől?Csak nem Castiel volt az?Ne is figyelj rá,csak tetteti hogy bunkó de...- Lys
Nem ő volt...Nataniel...-Lana
Micsinált az a nyomi?-nevetett Lys
Csak...megkértem,hogy vezessen körbe,de most a nap végére arra eszméltem,hogy fogja a kezemet...pedíg nézz rám...fekete,vörös,méregzöld...-Lana
Akarod hogy megnézzem,tiszta-e a terep?-Lys kedvesen...
Azt nagyon megköszönném... -Lana
Amúgy...nincs meleged?Rajtad van ez a hosszú kabát, pedíg kint nagyon meleg van... * Feltűrte Lana kabátujját,majd meglátta,amit nem kellett volna...*
Te vagdosod magad?! Ne csúfítsd el a karodat!Egy ilyen szép hölgy,nem csinálhatja ezt magával!Miért tetted?-Lys kiborult...



*Lana elmesélte az egész életét neki,majd Lysander megértette...Még egy fél órát beszélgettek, majd mindenki hazament...Lana otthon eltöprengett...Akkor most hogy is állunk?-kérdezte magában...Nataniel kedves,de borzalmasan unalmas szegény...Lysander...amm...kedves...de olyan furcsán öltözködik...meg érdekes a szeme is...és...hogy is hívják?...Castiel!...ugyan olyan,mint akiktől próbálom távol tartani magam...viszont olyan helyes...szent ég!Mi a frászt csináljak?! Kerülni szerettem volna a fiúkat,erre belebotlom háromba is...katasztrófa.De amikor belenézek a szemükbe...ők másnak tünnek...Félek hogy megint el kell mennem innen,de nem menekülhetek örökké a múltam és a szerelem elől...*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése