2013. december 31., kedd

2. Fejezet.(Ismerkedés a többi diákkal, a váratlan bonyodalom...)

* Másnap Lana megint gondosan elrejtette a sebeit, majd menet közben még elszívott egy szál cigarettát...Stresszoldónak jó-gondolta magában,miközben egyre közelebb ért az iskola épületéhez...*

Hey!Lana! Állj már meg! - Castiel.
Te meg?Mit akarsz Castiel?!-Lana sietősen.
Érzem az illatodat...csaknem...cigizel?-Cast.
Ami azt illeti...de...talán baj?!- Lana
Nem...csak azt hittem én vagyok az egyetlen... -Cast.
Te is cigizel?Akkor meg végképp felejtsük el hogy beszélgettünk...-Lana

* Amint befejezte a mondtatot,sietősebbre vette a tempót...Castiel nem értett semmit,talán nem is baj...Amint beért a suliba, a három liba ismételten körbevette...*

Nocsak...dejó illatod van... -nevetett Amber
Na látod,én ezt nem mondhatom el rólad...-Lana gúnyolódva.
Mit merészelsz?!Te kis senki! - Amber azzal a lendülettel odarohant az igazgatónőhöz...
Látja igazgatónő?Lana cigizik!-Amber
Igen?Kisasszony!Azonnali magyarázatot kérek!- ig.nő
Hàt én...csak...-Lana
Nem ő volt!Én cigiztem!-Castiel átkarolta Lana vállát.
Ugye nem az iskola területén ifjúúr?Azzal tisztában vagyok,hogy maga már elérte a korhatárt...és maga kedves hány éves?- ig.nő
18...júniusban töltöttem be...-Lanának még mindíg a torkában dobogott a szíve.
Rendben van...de kegyed ugye nem dohányzik?-ig.nő
Nem...dehogy...- Lana erőltetett mosollyal.
Akkor minden a legnagyobb rendben...-mosolyogva odébbállt...

*Lana odafordult Castielhez*

Miért segítettél?-Lana
Csak mert ahhoz volt kedvem... -Castiel
Nem úgy értettem...-Lana
Egyszerűen csak utálom azt a szőke kiscsajt, és nem akartam,hogy a mai nap is örömtelljesen kezdődjön számára...-Castiel elpirult.
Hátjó. Ezesetben köszönöm...- Lana
Nekem mindegy...-Castiel flegmán...

* Castiel odébbállt...Lana leült egy kinti padra...*

Lana! Szia! - Nataniel.
Ömm...szia Nataniel...mit szeretnél?-Lana
Csak...Látni szerettelek volna...tegnap...eltüntél...-Nataniel.
Figyelj...én voltam bunkó...csak nem hittem volna,hogy egy ilyen lány az eseted mint én...-Lana
Ilyen szép?-Nataniel elpirult.
Nem...ilyen lázadó...-Lana
Amég nem cigizel minden rendben...nagyon káros...-Nataniel elkezdett mosolyogni.
Ami azt illeti..én cigizek...-Lana
Miért?-Nataniel
Csak...-Lana
Meséld el...bennem bízhatsz...-Nataniel
Nemhiszem...-Lana
Miért mondod ez?Okoztam már csalódást?-Nataniel
Csak a testvéred...-Lana
Mit csinált Amber?- kapott a fejéhez Nat.
Csak majdnem lebuktatott az igazgatónál, a cigi miatt...Castiel húzott ki a bajból...-Lana elpirult.
Tetszik neked?-Nat.
Nem!Dehogy is!-Lana
Elpirultál...de azt tudnod kell,hogy Castiel úgy váltogatja a barátnőket,mint más a felsőjét...-Nat.
Nataniel...te is tudod,hogy Deborah óta nem volt barátnője...-Lys lépett oda hozzájuk...
Igaz...-Nat.
Lys,köszi hogy véded,de...-Lana
Megkérdeztem mit gondol rólad...-Lys
Minek?!Miért kellett ezt?!-Lana kiborult.
Nyugi Lana!Azért elmondhatom?-Lys
Kivele...-Lana
Szerinte nagyon érdekes lány vagy,csak valamiért kerülöd...szerintem ha megismernéd,nem ez lenne a véleményed róla...egyépként...annyira hasonlítotok...-Lys
Nem lehet...-Lana
Miért?-Lys
Az ilyen srácok miatt lettem ilyen...-Lana
Castiel nem olyan!Hidd el!Ha valaki,hát én ismerem őt...-Lys
Nem is tudom...-Lana
Rádhagyom...-azzal Lys elment...

*Lana bement az osztályterembe, ahol egy csomó lány körbevette...mindenki bemutatkozott...ott volt Rosa,Viola,Iris, Kim,és még sokan...Akit nagyon érdekesnek talált,az Rosa volt...A cipője meg fenomenális...Sokat beszélgettek, és a végén arra is fény derült,hogy Leigh, Rosalia barátja Lysander testvére,ezáltal nagyon jól ismerik egymást...Az órák végén Castiel odalépett Lanához...*

Lana!Nem lenne kedved eljönni valahova?Mutatok valamit...-Castiel
Hát...nem is tudom...- eszébe jutott mit mondott Lysander,így a végén igent mondott...

*Castiel felvezette a lépcsőkön,ahova Nat elöl menekült, majd kinyitotta a kulcsra zárt ajtót...A suli tetején találta magát,fantasztikus kilátással...Egy kicsit beszélgettek,majd Castiel megölelte...Lana annyira megdöbbent,hogy összerogyott...Castiel megfota a karját, majd meglátta a vágásokat...Lana azt hitte,kapni fog egy alpos fejmosást,mire Castiel is megmutatta a karját...Ugyan azok a vágások,de ezek régebbiek voltak...Elmesélte Deborah és az ő kapcsolatát,és hogy ezt akkor csinálta magával amikor szakítottak...Még beszélgettek kicsit egymás mellett ülve a földön,majd elköszöntek egymástól...Lana egész este azon gondolkozott,hogy lehet Lysandernek igaza van, Castiel meg lehet rendesebb,mint mutatja...*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése