2013. december 31., kedd

3. Fejezet.(Most mit kell tennem?!)

* Másnap Lana azon gondolkodott,van-e értelme az életnek...Hiszen, nincs senkije,ha meg lesz,azt el fogja veszíteni...Ahogy körbenézett a szobában, megint meglátta azt a kést...egy belső hang azt súgta,ne tedd,de egy óvatlan pillanatában,megint elkezdte a karját vagdosni...egyre mélyebben...ekkor megcsörrent a telefonja...*

Kiaz?-Lana telljesen összevérezte a telefont,nem látta a kijelzőt...
Lana!Castiel vagyok!Hogy vagy?Gondoltam mehetnénk együtt a...
Segíts!-Lana remegő hangon...
Mi a baj?Futok!Maradj vonalban!Beszélj hozzám!-Cast.
Nem tudok sokáig...nem tudom tartani a telefont...-Lana egyre halkabban...
Hangositsd ki!Most!-Castiel
Rendben...kész...kérlek siess!Már nem érzem a karomat- amint kimodta,elejtette a telefont...
Lana!Lana!Válaszolj már!Mingyárt ott vagyok!-Cast.

* Válasz azonban nem jött...Amint Castiel felért,Lanát a folyosón ülve találta meg, a keze és a padló is vérben úszott...azonnal leszedte a felsőjét,és elszoritotta a karját...*

Lana...-Castiel
Castiel?Tevagyaz?- Lana halkan...
Igen én!Nézz rám!-Cast.
Látlak...köszönöm...-Lana
Semmit sem tesz...-Cast megkönnyebülve...
Miért mentettél meg?Nekem nincs senkim...-Lana
De van!Én itt vagyok!Nem akarlak elveszíteni!-Castiel
Nem is ismersz...-Lana
Akárhányszor belenézek a szemeidbe,megismerlek...-Cast.
Nem szeretném...nem...-Lana
Mit nem szeretnél?Nem értelek...-Castiel
Nem szeretnélek szeretni...de szeretlek...azért jöttem el, hogy új életet kezdjek...erre benned rátalálok a múltamra...-Lana zokogva.
Én nem vagyok rossz ember! Csak azzal aki megérdemli...-Castiel.
Te más vagy...viszont nem tudom mennyire...-Lana
Semmi baj...telljesen más vagyok,megértem,ha a külsőm alpján itélsz meg,sokan tették már...-azzal letörölte Lana arcáról a könnyeket...
Viszont...ha nem szeretnéd,hogy bármi is legyen közöttünk,ezt tiszteletben tartom...de barátok azért lehetünk?-Castiel...
Igen...az jó lenne...-Lana szipogva.
Akkor...barátom,gyere,most besétálunk a kórházba...-Cast.
Nem!Ne vigyél be!Kérlek!-Lana
Miért?Nem bántanak...-Castiel
Dehogynem...amennyit kórházban voltam emiatt,már azon sem csodálkoznék,ha elmegyógyintézetbe vinnének...-Lana
Rendben...én sem akarom...nem vagy bolond,csak elhagyatott...illetve,eddig az voltál...már itt vagyok neked!-Cast.
Mint barát?-Lana
Mint barát...mint testvér...-Castielnek ezt kimondani,rettentően fájt,de meg kellett tennie...Lanáért.

*4-5 órával ezután Lana össze tudta szedni magát,de Castiel ragaszkodott hozzá,hogy aludjon nála,mert ha bármi baj van,tudja értesíteni a mentősöket...Lana aludt Cast szüleinek a szobájába,mivel üzleti úton voltak,csak ketten voltak az egész házban...Cast bemutatta a kutyàjának,Démonnak, és megegyeztek,hogy holnap iskola után elvisik megsétáltatni...Lana alig aludt valamit,és végig egy kérdés lebegett a szeme előtt..."Most mit kell tennem?!"...
A tanítási órákon végig mellette ült,és figyelte minden rendben van-e Lanával... Ezt mások is kiszúrták...*

Na idefigyelj kiscsillag!Ha nem szállsz le a barátomról akkor...-Amber
Akkor?Különben is,nincs róla tudomásom,hogy együtt lennétek...megaztán...csak barátok vagyunk...-Lana elpirult.
Ha csak egyszer...akár csak véletlen is hozzáérsz,megkeserítem az életedet ...-Amber
Mondd...te tényleg olyan sötét vagy mint az éjszaka?-Lana
Nem!Hogy merészelsz ilyet mondani?!-Amber
Igazad van...az égbolton este legalább vannak csillagok...-Nevetett Lana
*Amber úgy megsértődött,hogy szó nélkül elment...*
Mivoltez?-nevetett Cast.
Azt hiszem megsértettem az úrnőt...-Lana
Ne is törődj vele...zsémbesebb mint a diri,és ha nem kenné magát minden nyavajával,még ráncosabb is lenne....-Cast.
Sziasztok!Ambernek mi a baja?Az előbb száguldott végig a folyosón,be a DÖK terembe...-Lys
Szia Lys!-Lana
Semmi baja,csak Lana beolvasott neki egy kicsit...-Cast
Emelem kalapom!-nevetett Lys
A DÖK terembe?Ragyogó...-Castiel
Miért baj?-Lana
Csak annyi Lana,hogy ment árulkodni a drága bátyjának...-Lys
Nekem nincs különösebb bajom Nataniellel...-Lana
Tényleg?Pedig Lysander mesélte,hogy a multkor még bujkáltál előle...-Cast.
Az csak egy félreértés volt oké!?-nevetett Lana
És hogy áll a románcotok?-Lys
Devicces....-Lana
Tudod hogy csak szórakozok!Amúgy,miért nem voltál tegnap suliban?Cast...téged sem láttalak...csaknem...együtt lógtatok?-Lys
*Lana és Cast egymásra néztek...*
Hmm...-Lys
Ne vágj ilyen képet!Csak barátok vagyunk...-Cast...
Oké főnök...-Lys
Főnök?-Lana
Csak...becenév...-Castiel
Oké,oké,nem kell elmondani!Most megyek!Sziasztok!-Lana


*Egész este azon gondolkodott,miért szólította Lysander főnöknek Castot...*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése